لبنان گردابی که نظامیان اسرائیلی را به کام خود می‌کشد

نظامیان رژیم صهیویستی در حالی برای جنگ در جبهه لبنان فراخوانده شده اند که خود را در گردابی غرق کننده می‌بینند.

به گزارش مشرق، یک افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که برای جنگ در شمال لبنان فراخوانده شده است به نبود نیرو و تانک برای انجام عملیات گسترده در لبنان اذعان کرد.

«تامیر هایمن» ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس کنونی مرکز مطالعات امنیت داخلی این رژیم نیز از لبنان به عنوان گردابی نام برد که قبلا اسرائیل را به کام خود کشیده است.

وی نیز از کمبود نیرو در ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: ارتش مجبور شده است که دهها هزار نظامی ذخیره را فرا بخواند در حالی که آنها زمان زیادی را از هفتم اکتبر سال گذشته در جنگ سپری کرده‌اند.

«نوعام تیفون» فرمانده سابق لشکر شمالی ارتش رژیم صهیونیستی درباره جنگ فرسایشی با حزب الله هشدار داده و اذعان کرد که ترور رهبران حزب الله موجب بازگشت ساکنان شمال اراضی اشغالی نخواهد شد.

«ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: حزب الله دهها هزار موشک به ویژه موشک سنگین دارد. نیروهای حزب الله که در جبهه لبنان و اسرائیل می جنگند، مجرب و رزم دیده هستند.

«آری شابیط» تحلیلگر امور سیاسی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اعلام کرد: باید یادآور شد که لبنان گردابی غرق کننده اسرائیل است. راهبرد و توافق سیاسی منطقه ای نیاز است.

تاکنون نظامیان رژیم صهیونیستی در جبهه زمینی علیه لبنان دستاوردی نداشته و با مقاومت جانانه رزمندگان حزب الله روبرو شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس